Halo!

Shah Alam , Selangor, Malaysia
Salam, saya Izzah Jalidar. a wife. a multitasking. a Shaklee user. a Shaklee distributor. saya bekerja dari rumah. a Pharmacy Diploma holder. pernah bekerja di beberapa hospital di bahagian Farmasi. insha allah saya akan menjawab segala pertanyaan anda tentang produk Shaklee, just whatsapp me 013 3198153 OR email izzahamir89@yahoo.com

2.10.13

kenapa Shaklee?

sebenarnya boleh google & boleh nampak macam macam blog post pasal Shaklee. boleh kata beribu blog post pasal Shaklee ada! so yg ni personally, kenapa SAYA pilih Shaklee :)

- HALAL
- organik
- berkesan
- menguntungkan semua pihak
- selamat
- jenama kukuh di DUNIA
- harga mampu milik
- popular
- senang

simple. banyak benefit boleh dapat dari Shaklee.
mau sihat? telan Shaklee!
mau duit? jadi ahli Shaklee!


macamana?
lagilah senang! do contact me, anytime!
whatsapp / sms / call :
izzah 013 3198153

ATAU

mau beli produk Shaklee di pengedar terdekat tapi mau dapatkan diskaun?
no problem! guna saja my ID!
ID 910939


just a gentle advice, there's a LOT Shaklee distributor out there, tapi pastikan kita memilih pilihan yg tepat tidak kiralah untuk bertanya tentang produk Shaklee atau guide untuk menjadi ahli Shaklee yang berjaya. saya sebagai seorang pemegang diploma jurusan Farmasi dari kolej kesihatan Masterskill & pernah bekerja di beberapa buah hospital, insha Allah akan sentiasa memberi info terbaik dan berguna tentang Shaklee, berdasarkan kefahaman dan pengalaman belajar juga bekerja. insha Allah :) 

let's Shaklee!

No comments:

Post a Comment

let me speak,